Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

Vi leder efter en dygtig og erfaren TV manager, der brænder for at arbejde med broadcast medier og evner at have mange mange bolde i luften på én gang samtidig med der er højt fokus på struktur og service. Har du erfaring med broadcast og OLV, og brænder du for at levere fantastiske resultater på daglig basis, så er det dig vi leder efter!

 

Om Publicis Media Danmark

Publicis Media Danmark består af mediebureauerne Starcom og Zenith, og er del af en af verdens største kommunikations-netværk. Vi arbejder med alle aspekter inden for kommunikation for nogle af verdens største brands og spændende lokale virksomheder. Du bliver del af et stort globalt netværk med mange ressourcer at trække på.

 

Jobindhold

  • Vi ønsker at lægge ekstra vægt på betydningen af at turde lede og udfordre kunden, hvilket betyder at vise kontinuerlig proaktivitet og engagement.
  • Du skal udvikle kunderelationer og opnå troværdighed og på den måde være en betroet rådgiver, på dit faglige områder, samtidig med du har helheds-billedet / 360 grader med ind i relationen.
  • Du skal både levere på mediestrategifeltet, og samtidig tænke helheden ind i processen og på den måde udvise forståelse for mediestrategi generelt.
  • Du skal sammen med dine kollegaer bidrage til at selskabet og kunderne konstant udvikler sig, strategisk, kreativt og digitalt og aktivt involvere relevante afdelinger og kollegaer for at skabe mersalg.
  • Du skal, sammen med teamet arbejde for at kampagner bliver til cases som Publicis Media kan vinde priser for. Hvert år sættes der konkrete mål for hvor mange, men gerne minimum 2 cases om året. 
  • Relationen til medierne vægtes højt. Det er vigtigt selv at have et strategisk netværk og evne at udnytte det til det bedste for huset, og man skal motivere og hjælpe sine kollegaer til at skabe og have det samme.
    Man er selv ansvarlig for at ens kunder har de bedste priser (rabatter etc.) på broadcast og OLV. På de største kunder skal man selv forhandle. Der vil være god oplæring, træning og motivation fra specialisterne med henblik på forhandling.  

 

Fagligt

  • Du er sammen med resten af broadcast-teamet faglig ansvarlig for Broadcast & OLV i Publicis Media, og vil være en del af rekruttering, oplæring og onboarding af nye kollegaer.
  • Det forventes at du tager en aktiv rolle i at udvikle både arbejdsprocesser og vores organisering for egne fagområder.
  • Audit for braodcast og OLV ligger i stillingens ansvar, dvs. at være en del af at få organiseret en audit på bedst mulige måde på diverse digitale platforme.
  • Du skal være synlig i I Publicis Media som repræsentant og være ekspert på broadcast- og OLV-området.

 

Erfaring

  • Det vil være en fordel hvis du har erfaring med opgaverne fra lignende stilling, enten fra en virksomhed, fra en broadcast-gruppe eller fra et andet bureau.
  • Haft erfaring med TechEdge (herunder AdvantEdge, Unicorn etc.) samt Audience Report.

 

Personlige egenskaber

  • Du er en god leder og du bliver respekteret og set op til. Din væremåde skal støtte selskabets værdier og leveregler.
  • Du tager ansvar for egen læring og udvikling og motivere dine kollegaer til at gøre det samme.
  • Du er fleksibel og forandrings-villig, hvilket er nødvendigt i en branche der udvikler sig i høj fart.
  • Du er opmærksom på at tage ansvar for dit eget liv, balancen mellem privatliv og arbejdsliv. Vis respekt og omsorg for dig selv, kollektivet og vore samarbejdspartnere.
  • Du bidrager til fællesskabet og dit team, vi taler med hinanden og ikke om hinanden. Du udviser en god respekt for kollegaer og samarbejdspartnere.

 

Interesseret?

Skriv eller ring til Henrik Abraham på Henrik@abrahamheadhunting.dk / Tlf: 20858040. Samtaler afholdes løbende. 

Publicis Media er et af verdens største netværk af mediebureauer med 23.500 ansatte fordelt på 230 kontorer i 115 lande.
I Danmark skaber Publicis Media værdi for kunder gennem bureauerne Starcom, Zenith og Performics på tværs af mediestrategi, data og teknologi, indsigt og analyse, commerce, performance marketing og content.  

Google Analytics Alternative