Hvem er Henrik Abraham?

Jeg hedder Henrik Abraham og er 48 år. Jeg har arbejdet med personaleledelse de sidste 12 år herunder styrring af ledergruppe, exco og bestyrelsesarbejde. Jeg har gennem de sidste 10 år ansat mere end 75 mennesker.

De sidste 10 år har jeg gennem mine stillinger som COO eller Adm Dir. opbygget en masse erfaringer inden for drift, vækst, salg, transformation, personaleledelse etc. Jeg har været stærkt involveret i opbygningen af digitale afdelinger, først med Carat interactive. Derefter i Groupm i Norden inden for search (Outrider), online tracking systemer, digital produktion, Ad-exchange/tradedesk (xaxis), socialmedia8 og behavioural targeting. Til sidst en 4 årig vækst og transformations process af mediebureauet Maxus til et stærkt digital data-drevet mediebureau.

Erfaring fra branchen:

  • 1 år hos Zürich forsikring (Marketing Trainee)
  • 3 år hos OMD (Medieplanlægger/kunderådgiver)
  • 2 år hos Viasat/MTG (Key Account Manager)
  • 3 år med opstart af Mediekompetens/Vizeum
  • 4 år hos Carat (Client Service Director/Adm. dir.)
  • 3 år hos GroupM (Nordisk Digital Development Director)
  • 4 år hos Maxus (Adm. dir.)

Jeg har stor erfaring med:

  • Kunderådgivning
  • Mediestrategi
  • Forhandling
  • Newbizz
  • Præsentationsteknik
  • Digital rådgivning

Uddannelser & Kurser:

  • Uddannet Cand. Merc. fra CBS i økonomisk markedsføring.
  • DISC-certificeret
  • Kurser og seminarer: ”Water for fish” kunderådgivningstræning, salgstræning i udvidet salg trin 1-2-3, Maxus newbizz seminar m.m.

Rådgiver erfaring med følgende kunder:

McDonald’s, Berlingske Tidende/BT, expert, Fiat/Alfa, Ladbrokes, Bauhaus, Fullrate, Telia, Stofa, Boxer, Alm Brand, GF Forsikring, Top Danmark, Visit Sweden, Single.dk, Nemlig.com, Michelin, Danone, COOP, C More, Fitness.dk, 7 eleven, Oddset, Sunweb, Scandlines, FK Distribution, Universal Music, EMI-Medley, Canal Digital, HTH, Kbh Zoo, Rødovre Centrum m.fl.

Google Analytics Alternative