Senior konsulent til Ebiquity (København)

Vil du være betroet rådgiver for nogle af de største annoncører i Norden, og har du mediebureaubaggrund, så er dette måske det perfekte job for dig. Med udgangspunkt i Ebiquitys markedsledende og anerkendte metoder og værktøjer, hjælper du kunderne med at optimere deres medieinvesteringer for at opnå bedre resultater. I et uformelt arbejdsmiljø præget af stor faglighed og respekt for den enkelte.

Ebiquity er verdens førende når det gælder analyse af medieinvesteringer. Vi vokser i Norden, og du har mulighed for at være med til at bidrage til det. Da digitale medier er altafgørende for vores kunder, antager vi, at du har praktisk erfaring med digital medieplanlægning, indkøb og markedsdynamik. Du bør også have et godt kendskab til alle større ikke-digitale medieplatforme.

Du vil arbejde tæt sammen med det Nordiske team, herunder den ansvarlige for Ebiquity Insights i Norden og den ansvarlige for Ebiquity’s samlede nordiske forretning. Du får mere end 600 Ebiquity kollegaer, hvoraf mange har samme arbejdsopgaver som dig selv.
Ebiquity prioriterer et uformelt arbejdsmiljø med høj faglighed og respekt for den enkelte. Vi lægger vægt på en god balance mellem arbejde og fritid, med tiltag som hybrid arbejdsmodel og fleksible arbejdstider. På arbejdet fremmer og opmuntrer vi til læring og nysgerrighed, og vi sørger for løbende udvikling og træning af vores medarbejdere.

Jobtitel:
Senior konsulent (Insights)

Rapporterer til:
Nordics Insights Director

Beliggenhed:
Det centrale København

Kontakt:
Henrik Abraham, Telefon: +45 20858040, Mail: henrik@abrahamheadhunting.dk

   

Formålet med rollen

Dette er en senior rolle i vores Insights Team, som leverer indsigter og anbefalinger omkring annoncørens medieaktiviteter, og udfører en bred vifte af både ad hoc og faste konsulentprojekter. Rollen passer til en ambitiøs og erfaren person med stor interesse for medier, medierådgivning, marketing, kommunikation og dataanalyse.

 

Primære ansvarsområder

  • Media Performance Reviews og insights leveret til lokale og nordiske kunder
  • Udarbejdelse af præsentationer ved med brug af data til at understøtte konklusionerne
  • Analysere medierapporter, spotte mønstre, ”outliers” og interessante datapunkter
  • Lave handlingsrettede anbefalinger, der tilføjer værdi til kundens forretning
  • Præsentere resultaterne for kunderne på en overbevisende måde
  • Give svar på de “Hvad så?” og ”Hvorfor?” spørgsmål, som kunderne typisk vil stille
  • Daglig samarbejde og interaktion med kunder og deres bureauer
  • Deltage i Media Management-projekter, herunder bureau udvælgelsesprocesser
  • Superbruger af Ebiquity’s analyse platforme til understøttelse af rapporteringer og præsentationer
  • Deltage i udviklingen af nye services og løsninger som møder kundernes behov
  • Holde dig opdateret omkring kundernes markedspladser og som mediebranchen generelt

 

Hvad vil du bringer med

  • Minimum tre års medieerfaring fra mediebureausiden – gerne længere
  • Meget gode projektledelsesevner – ansvarlig for deadlines og leverancer til kunder
  • Erfaring med digital medieplanlægning, køb og standard rapportering
  • En meget god forståelse for og dyb interesse i medie- og reklamemarkedet
  • Stærk skriftligt – flydende i dansk og engelsk – evne til at tale “skandinavisk” et plus
  • Fremragende Excel og PowerPoint færdigheder
  • Talstærk og analytisk med fremragende sans for detaljer
  • Holdspiller med et åbent sind og en positiv indstilling, som kan arbejde selvstændigt

 

Hvad er der i det for dig?

  • Du bliver en betroet rådgiver for nogle af de største og stærkeste brands i Norden
  • Et uformelt arbejdsmiljø præget af stor faglighed og respekt for den enkelte
  • Et læringsmiljø med tid afsat til at lære og udvikle sig
  • Gode work-life balance initiativer såsom mulighed for at arbejde hjemmefra og anden fleksibilitet

 

Om Ebiquity

Ebiqity er verdens førende inden for analyse af medieinvesteringer. Vi udnytter data til at give uafhængig, faktabaseret rådgivning, hvilket gør det muligt for brands at perfektionere medieinvesteringerne og forbedre forretningsresultaterne.

Målet er at eliminere spild og skabe værdi. Vi leverer analyser og løsninger gennem fire servicelinjer:

  • Media Management – bureauudvælgelse, organisering, in-/outsourcing, kontrakter
  • Media Performance – cost tracking og benchmarking, ansvarlighed, gennemsigtighed
  • Marketing Effectiveness – Marketing Mix Modellering, attribution, medieoptimering
  • Contract Compliance – overholdelse af aftalte leverancer og transparens (separat selskab)

www.ebiquity.com

Hos Ebiquity er vores kerneværdier samarbejde, klarhed, mod og kreativitet. Disse værdier er nøgleelementer i virksomhed. Samarbejde er grundlaget for vores forretning og går igennem alt, hvad vi gør. Vi leder hele tiden efter nye måder at gøre tingene på – nye måder at tænke på – og vi har en urokkelig tro på, hvad vi er i stand til at levere som et team.

Ebiquity har en imødekommende og forskelligartet kultur med lige muligheder, og vi opfordrer alle, uanset baggrund, til at søge denne stilling, hvis deres profil passer med stillingsbeskrivelsen.

Vi følger naturligvis dansk lovgivning, der forbyder forskelsbehandling på arbejdsmarkedet og beskytter medarbejdere mod forskelsbehandling på grund af race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse.

 

Kontakt

Henrik Abraham
Telefon: +45 20858040
Mail: henrik@abrahamheadhunting.dk